κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014,
αριθμός που αποτυπώνει τις κοινωνικές ανάγκες στην Ελλάδα της κρίσης.
Ο αριθμός των παιδιών είναι αυξημένος κατά 89,63% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2013, την ίδια ώρα που ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός εμφανίζει οικονομική «ασφυξία».
«Σήμερα κύριο μέλημά μας είναι η διατήρηση των υφιστάμενων δομών και υπηρεσιών που διαθέτει ο οργανισμός και καθημερινή αγωνία μας η κάλυψη των ακόμη περισσότερων παιδιών και οικογενειών που απευθύνονται στο "Χαμόγελο του Παιδιού". Την ίδια ώρα το Χαμόγελο διανύει μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο, γεγονός που αποτυπώνεται έντονα και στα οικονομικά του αποτελέσματα», εξήγησε ο πρόεδρος του «Χαμόγελου του Παιδιού», Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος, σε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση των κοινωνικών δράσεων του πρώτου εξαμήνου του 2014.
Όπως συμπλήρωσε, «κάνουμε μεγάλη προσπάθεια να μην ξαναβουλιάξουμε οικονομικά, όπως το 2011, την ώρα που έχουμε δημιουργήσει υποδομές για να δώσουμε λύσεις στα παιδιά που μας έχουν ανάγκη. Χιλιάδες παιδιά στην Ελλάδα σήμερα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα φτώχειας, υποσιτισμού, υγείας ή παραβατικότητας». Στο πλαίσιο αυτό το «Χαμόγελο του Παιδιού» ξεκινάει μια νέα διαφημιστική καμπάνια για να ζητήσει τη στήριξη του κοινού στις δράσεις του, μέσω κλήσης στο 14545 και αποστολής sms στο 54020.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ένα παιδί που αναρωτιέται «Και εγώ;». Το μήνυμα της καμπάνιας είναι «Για τα χιλιάδες παιδιά που έχουν την ανάγκη μας, στήριξε σήμερα το Χαμόγελο του Παιδιού». Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Θεόφιλος Παπαστυλιανός και τη μουσική η Μαριέττα Φαφούτη. Το τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, καθώς και την έντυπη και ψηφιακή καταχώρηση υλοποίησε η εταιρεία «Magnet».
Διαδώστε το