Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

ΝΕΟ ΡΕΖΙΛΕΜΑ ΤΟΥ ΛΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΑΣΙΜΙΔΟΥ: Ο ΣΩΣΤΟΣ ΣΑΤΙΡΙΚΟΣ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ...



Η πίκρα της Ελένης Γερασιμίδου για την σχέση της με τον Λάκη Λαζόπουλο, την εκπομπή του και το πολίτικό της μήνυμα, είναι γνωστή εδώ και καιρό.

Η γνωστή ηθοποιός και βουλευτής του ΚΚΕ, μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό «Ε» για όλα αυτά και μεταξύ άλλων, τόνισε

«(σ.σ. Ο Λαζόπουλος) Κάνει άδικη επίθεση στο ΚΚΕ. Έχει σατιρίσει πολλές φορές του Κομμουνιστικό Κόμμα και με εμένα παρούσα και την Αλέκα, δεν είμαστε οπισθοδρομικοί, ούτε στενόμυαλοι, αλλά τον τελευταίο καιρό έχει γίνει επίθεση.


Το κυριότερο είναι ότι ο σωστός σατιρικός, που ο Λάκης έχει πάρα πολύ μεγάλο ταλέντο, αυτά δεν ξεχνιούνται, έχω γελάσει με τον Λάκη, έχω περάσει υπέροχα με τον Λάκη, δεν χαλάνε αυτά, αλλά ο σωστός σατιρικός που κάνει καλά τη δουλειά του σατιρίζει κυρίως την εξουσία. Κι αυτό ο Λάκης δεν το κάνει. 

Κι εκεί με βρίσκει αντίθετη. Κι επειδή με ρωτήσαν αν είμαστε φίλοι, ε πως να είμαι φίλη με έναν άνθρωπο που δεν βλεπόμαστε ποτέ εκτός δουλειάς, που έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε. Σε προηγούμενες στιγμές δεν έχω κανένα παράπονο, μου στάθηκε σε οριακές στιγμές της ζωής μου.»

Σχετικά με την ατάκα του Λάκη Λαζόπουλου σχετικά με τον Σόιμπλε, που ξεσήκωσε αντιδράσεις, η Ελένη Γερασιμίδου, σχολιάζει:


«Δεν κάνει σε βάθος κριτική για κάποια πράγματα. Εγώ δεν ξέρω τι πρόθεση είχε με το τελευταίο και έγινε πολύς θόρυβος, με τον Σόιμπλε. Δηλαδή έχεις τόσα άλλα να πεις για τον Σόιμπλε που αυτό περιττεύει. 

Και μπορεί να μην είχε καμία πρόθεση να πληγώσεις ανθρώπους και το πιστεύω αυτό, όμως ήταν άστοχο. 

Γιατί εκείνο που έπρεπε να πει για τον Σόιμπλε, ήταν να τον κριτικάρει ως άτομο αυτής της «λυκοσυμμορίας», θα το πω με τα κουκουέδικα, δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί είμαι πολύ υπερήφανη για αυτά που λέει το ΚΚΕ.»
stoxos.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ:


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ:
loading...
Σημείωση                                         
Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τo  paratolmosblog.blogspot.gr   
ΚΑΙ εκφράζουν ΜΟΝΟ  τους συντάκτες τους.
 =============================
Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη.
=============================
Ενημερώνουμε εκ των προτέρων πως για κάθε φραστική επίθεση ή απειλητική διάθεση θα ενημερώνεται άμεσα η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
===================================================================

Εγγραφή στην λίστα ενημερώσεων του Παράτολμου Έλληνα
Πατήστε "ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ" και θα ενημερώνεστε αυτόματα για όλες της ειδήσεις από τον ΠΑΡΑΤΟΛΜΟ ΕΛΛΗΝΑ
Posted by Παράτολμος Ελληνας on Παρασκευή, 17 Απριλίου 2015
 Δείξτε ότι σαςενδιαφέρει αυτή η Σελίδα κάνοντας "like". Κοινοποιήστε το να το δουν και η φίλοι σας!!!  




===================================
Με ένα κλικ 
Κάνε φίλο σου τον  Παράτολμο Έλληνα στο 
 Facebook     Twitter  
  Google
===================================
==============================
ΣΧΟΛΙΑ

Ο paratolmos.gr δημοσιεύει ΚΑΘΕ Σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
ΣΧΟΛΙΑ Πάρτε μέρος στη συζήτηση