Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

Οι Προφητείες του αγίου Κοσμά του Αιτωλού-Διαβάστε αναλυτικά




Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο. Να το μάθουν και οι φίλοι σας

 facebook twitter   more


Διαβάστε αναλυτικά:



1. «Αυτό μια μέρα θα γίνει Ρωμαίικο και καλότυχος όποιος ζήσει σε κείνο το βασίλειο» (Συνήθιζε να λέγει εις διάφορα μέρη της υποδούλου
Ελλάδος, τα οποία μετά ταύτα απηλευθερώθησαν).

2. «Ω ευλογημένο βουνό, πόσες ψυχές γυναικόπαιδα θα σώσεις όταν έλθουν τα χαλεπά χρόνια!» (Ειπώθηκε στη Σιάτιστα)

3. «Καλότυχοι σεις, οι οποίοι ευρέθητε εδώ πάνω εις τα ψηλά βουνά, διότι αυτά θα σας φυλάξουν από πολλά δεινά. Θα ακούτε και δεν θα βλέπετε τον κίνδυνο. Τρεις ώρες ή τρεις μέρες θα υποφέρετε.»

4. «Το ποθούμενο θα γίνει στην τρίτη γενεά. Θα το ιδούν τα εγγόνια σας.»

5. «Θα ρθεί καιρός να σας πάρουν οι εχθροί σας και τη στάχτη από τη φωτιά, αλλά σεις να μην αλλάξετε την πίστη σας, όπως θα κάμνουν οι άλλοι.»

6. «Σας λυπάμαι για την περηφάνεια, οπού έχετε. Το ποδάρι μου εδώ δεν θα ξαναπατήσει. Και εάν δεν αφήσετε αυτά τα πράγματα που κάνετε, την αυθαιρεσία και ληστεία, θα καταστραφείτε. Σε κείνο το κλαρί, που κρεμάτε τα σπαθιά σας, θα ρθεί μια μέρα που θα κρεμάσουν οι γύφτοι τα όργανά τους.» (Ελέχθη εις το χωρίον Άγιος Δονάτος Σουλίου)

7. «Θά ρθούν οι κόκκινοι σκούφοι κι ύστερα οι Άγγλοι επί 54 χρόνια, και κατόπιν θα γίνει Ρωμαίικο.» (Ειπώθηκε στη Κεφαλλονία περί της απελευθερώσεως της Επτανήσου - «Κόκκινοι σκούφοι» ονομάζονται οι Γάλλοι στρατιώται ως εκ του χρώματος των καλυμμάτων της κεφαλής κατά τους ναπολεοντείους χρόνους. Η προφητεία αυτή εκπληρώθηκε, διότι μετά τους Ενετούς εις την Επτάνησον εγκατεστάθησαν οι Γάλλοι, και μετά την αναχώρηση τους ήλθαν οι Άγγλοι, των οποίων η παραμονή διήρκεσε 54 έτη, δηλαδή όσα και προεφήτευσε ο Άγιος. Το 1810 κατέλαβαν ουσιαστικώς οι Άγγλοι τα Επτάνησα (εκτός της Κέρκυρας, η οποία παρεδόθη το 1815 στον Κάμπελλ), και το 1864 παρέδωσαν αυτήν στην Ελλάδα).

8. «Τα όρια του Ρωμαίικου θα 'ναι η Βωβούσα (ο ποταμός Αώος.)»

9. «Εκείθε θα ρθει το Ρωμαίικο.» (ειπώθηκε στην Πρέβεζα.)



10. «Τα βάσανα είναι ακόμη πολλά. Θυμηθείτε τα λόγια μου· προσεύχεσθε, ενεργείτε και υπομένετε στερεά. Έως ότου να κλείσει αυτή η πληγή του πλατάνου, το χωριό σας θα 'ναι σκλαβωμένο και δυστυχισμένο». (Ελέχθη στα Τσαραπλανά, το σημερινόν Βασιλικόν της Ηπείρου. Η πληγή του πλατάνου έκλεισε το 1912, έτος απελευθερώσεως της Ηπείρου. Ενεργείτε σημαίνει να εργασθείτε οι ίδιοι για να ελευθερωθείτε και όχι παθητικά να περιμένετε πότε θα σας ελευθερώσουν άλλοι.)

11. «Πότε θαρθεί το ποθούμενον»; ηρώτησαν τον Άγιον στο χωριό Τσαραπλανά της Ηπείρου. «Όταν σμίξουν αυτά», απήντησεν ο άγιος δεικνύων δύο δενδρύλλια.

12. «Το ποθούμενον θα έρθει όταν θα ρθούν δύο πασχαλιές μαζί.»

13. «Άμα κλείσει το δένδρον και κλισθεί μέσα το παλούκι, τότε θα έλθει το ποθούμενον. θα γίνει κάποιο σημάδι και να μη φοβηθείτε. Να πηγαίνετε βασίλεμα ηλίου σ εκείνα τα βουνά (της Ομάλιας και της Μερόπης), όπου θα γλυτώσουν πολλές ψυχές. Μαζί σας μη πάρετε τίποτε, μόνον τις ψυχές σας να γλυτώσετε, και δεν θα βαστάξει το κακό περισσότερο από 24 ώρες».

14. «Τα χωριά του κάμπου θα πάθουν χαλάστρα, ενώ στις ποδιές του Κισσάβου θα κοιμηθούν σκλάβοι και θα ξυπνήσουν ελεύθεροι». (Ελέχθη στη Λάρισα).

15. «Αν το κυπαρίσσι αυτό ξεραθεί από την κορυφή, η Ελλάς θα ελευθερωθεί· αν ξεραθεί από κάτω, δεν θα ελευθερωθεί». (Ελέχθη στη Ζελενίτσα (Πρασιά) της Ευρυτανίας).

16. «Με δυσκολία θά' ρθει.» (Εννοείται το ποθούμενον).

17. «Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στην Άσπρη Θάλασσα, τότε θάρθει». (Πολύ μεγάλη συνάθροιση πλοίων (πολεμικών) στο Αιγαίο, που είναι απέναντι από τη Μαύρη θάλασσα.)

18. «Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά νερά, τότε θα ρθει».

19. «Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά ύδατα, τότε θα λυθεί το ζήτημα της Πόλης» (Τους στόλους των εμπολέμων, από πάρα πολλά πλοία).

20. «Θάρθει ξαφνικά. να έχετε ένα σακκούλι σιτάρι κρεμασμένο στη θύρα. Αυτό θα σας εμποδίσει φεύγοντας. Μη το αφήσετε. Να το πάρετε μαζί σας, για να φάνε τα παιδιά σας».

21. «Στην Αυλώνα θα γίνει χαλασμός. Θα έλθουν στρατεύματα να ελευθερώσουν τον τόπο».

22. «Στο Μπουκορμέ θα χυθεί πολύ αίμα».

23. «Όταν ακούετε ότι ο πόλεμος άρχισε, τότε κοντά είναι.»

24. «Όσα χωριά είναι κοντά σε δρόμο πολλά θα τραβήξουν.»

25. «Η Δρόπολις θα πάθη, διότι ο τόπος είναι γυμνός». (Περιοχή της Β. Ηπείρου, με αμπελώνες τότε, αλλά όχι δένδρα που μπορούσαν να κρύψουν ανθρώπους κατά τις μάχες. Γιαυτό ο άγιος Κοσμάς έφερνε φυτώρια ελιών μαζί του και έλεγε στον κόσμο να μην φυτεύουν αμπέλια, αλλά ελιές και άλλα δένδρα.)

26. «Η Δρόπολις θα είναι γεμάτη στρατεύματα».

27. «Θα χαθεί η σοδειά της χρονιάς από την εύφορη Δρόπολι και - μάνα μου! - αίμα πολύ που έχει να χυθεί».

28. «Λάκκοι και βράχοι στη Δρόπολι θα είναι γεμάτοι φεύγοντας». (Στο αλβανικόν χειρόγραφον, η προφητεία αυτή έχει ως εξής: «Τα βουνά, οι χαράδρες και οι κάμποι της Δρόπολης θα γεμίσουν προσφυγιά»).

29. «Εις τα χωριά Πέπελη σεις άδικα θα φοβάστε· τίποτε δεν θα πάθετε. Μόνον τα παιδιά σας που θα είναι στους δρόμους θα κλαίτε».

30. «Οι αντίχριστοι θα φύγουν, αλλά θα 'ρθουν πάλι· έπειτα θα τους κυνηγήσετε έως την Κόκκινη Μηλιά».

31. «Θα 'ρθεί όταν έρθουν δυο καλοκαίρια και δυο πασχαλιές μαζί.»

32. «Ξένος στρατός θα έλθει, Χριστό θα πιστεύει, γλώσσα δεν θα ξέρει...».

33. «Θα ρθεί μια φορά ασκέρι ξένο που το Χριστό θα πιστεύει. Αλλά σεις δεν θα το ξέρετε».

34. «Μέ άλλους θα κοιμηθείτε και με άλλους θα ξημερώσετε». (Θα είναι ξαφνικό.). Η 149 η του Τριανταφύλλου λέει: «Το βράδυ θα κοιμηθούμε ήσυχοι και το πρωί θα βρούμε τους δρόμους γεμάτους με ξένο κόσμο».

35. «Θα ιδείτε τρεις φαμίλιες σ’ ένα σπίτι».

36. «Εσείς θα πάτε να κατοικήσετε αλλού και άλλοι θά ρθουν να κατοικήσουν σε σας».

37. «Θα δείτε 40 άλογα να τα δένουν σε ένα παλούκι». (Όχημα με μηχανή 40 ίππων).

38. «Πολλοί θα χάνονται από την πείνα».

39. «Οι πλούσιοι θα γίνουν πτωχοί και οι πτωχοί θα πεθάνουν».

40. «Μια χούφτα μάλαμα μια χούφτα αλεύρι». H 81 η Τριαντ: «Θα σκάφτουν στα σπίτια να κρύψουν (στάρι) για ψωμί. Όποιος θα 'χει λίγο κρυμμένο δεν θα τολμά να το πάει στο μύλο. Θα το αλέθουν στο χειρόμυλο.»

41. «Θα έρθει καιρός που οι Ρωμιοί θα τρώγονται αναμεταξύ τους. Εγώ συστήνω ομόνοιαν και αγάπην.»

42. «Θα ιδείτε και τακτικό στρατό, θα ιδείτε και ρέμπελο (αντάρτικο)· από αυτούς πολλά θα υποφέρετε».

43. «Θα σας ζητήσουν τα ντουφέκια· να έχετε διπλά· να δώσετε το ένα και να κρατήσετε το άλλο. Ένα ντουφέκι 100 ψυχές θα γλυτώσει». Κατά την 99 η του βιβλίου του κ. Τριανταφύλλου: «Ξένος στρατός θα έρθει, Χριστό θα πιστεύει, γλώσσα δεν θα ξέρει. Θα ζητήσουν όπλα. Νά’ χετε διπλά, να δώσετε το ένα και να κρατήσετε το άλλο. Με άλλους θα κοιμηθείτε και με άλλους θα ξημερώσετε».

44. «Θα έρθει καιρός που θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα». («Τα άλαλα και τα μπάλαλα» - Εννοεί τα άψυχα μηχανήματα (ρομπότ). Αυτά αντικατέστησαν και ολοένα αντικαθιστούν τα εργατικά χέρια και κυριαρχούν εις την ζωήν των ανθρώπων.)

45. «Η αιτία του γενικού πολέμου θα είναι από τη Δαλματία.»

46. «Η αιτία του γενικού πολέμου θάρθει από τη Δαλματία. Πρώτα θα διαμελισθεί η Αυστρία και ύστερα η Τουρκία». (Η Αυστρο-Ουγγαρία διαλύθηκε ήδη το 1918, και τώρα μένει η Τουρκία.)

47. «Ο χαλασμός θα γίνει από ένα κασσιδιάρη».

48. «Θα προσπαθούν να το λύσουν με την πέννα, μα δεν θα μπορούν. 99 φορές με τον πόλεμο και μια με την πέννα».

49. «Αν βρεθούν 3 δυνάμεις σύμφωνες, τίποτε δεν θα πάθετε.»

50. «Αν το ζήτημα λυθεί με τον πόλεμο, θα πάθετε πολλές καταστροφές· σε τρεις χώρες μια θα μείνει...»

51. «Θα έρθει καιρός που δεν θα ακούτε (=μαθαίνετε) τίποτε.»

52. «΄Οτι σας ζητούν, να δίνετε· ψυχές μόνον να γλυτώνετε». Επίσης η 107 η του Τριανταφύλλου λέει: «Οι πόρτες θα κλείσουν. Οι άνθρωποι θα φοβούνται να βγουν έξω». (Λόγω τρομοκρατίας;)

53. «Αν βρίσκουν στο δρόμο ασήμι, δεν θα σκύβουν να το πάρουν. για ένα όμως αστάχυ θα σκοτώνονται ποιος να το πρωτοπάρει...». (Θα πέσει τότε τρομερή πείνα, που να βρεις τότε τρόφιμα σε supermarket! Εκτός όμως της πείνας από έλλειψη αγαθών, υπάρχει από χειρόγραφο της Βασιλ. Βασιλοπούλου και πείνα λόγω ακαταλλήλων τροφίμων: «Τα πιάτα σας θα είναι γεμάτα, αλλά τα φαγητά δεν θα τρώγονται» . Και: «Θάρθει καιρός που θάχετε απ’ όλα τα αγαθά, αλλά δεν θα κοτάτε
(=τολμάτε) να τα φάτε». χειρόγρ. Αθανασοπούλου. Μεταλλαγμένα, μολυσμένα τρόφιμα κλπ.)

54. “Το κακό θα σας έρθει από τους διαβασμένους”. (Οι εφευρέσεις των διαβασμένων για τις οποίες τώρα καμαρώνουμε! Στην Αρναία Χαλκιδικής είπε: «Όταν θα κυβερνήσουν οι νέοι θα γίνει κακό». Επίσης: «Πρόσφυγες εξ Ανατολών θα 'ρθούν προς βοήθειαν της Μακεδονίας».

55. «΄Η τρεις μέρες ή τρεις μήνες ή τρία χρόνια θα βαστάξει».

56. «Θά 'ρθει καιρός που δεν θα υπάρχει αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου».

57. «Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και οι ασεβέστεροι των όλων». (Τότε που έλεγε αυτά ο άγιος κάποιοι κληρικοί από το ακροατήριο δυσανασχέτησαν και είπαν: «Άγιε μεγάλη προσβολή σε μας». Και ο ΄άγιος απάντησε: «Αμ εγώ τι είμαι; Δεν είμαι από την ιδικήν σας τάξιν; Σας λέγω πως αυτά μια μέρα θα γίνουν». Καλυβοπούλου, περιοδικό Β. Ήπειρος. Τα ηθικά παραπτώματα έρχονται πρώτα. Κατόπιν κυριαρχεί πνευματική συσκότιση, και τότε ακολουθεί η πτώση σε κακοδοξίες ακόμη και σε αίρεση. Εδώ μιλάει και για ηθικά (χειρότεροι), και για κακοδοξίες (ασεβέστεροι) πχ. αποδεχόμενοι τον θρησκευτικό συγκρητισμό και την Πανθρησκεία. Σε άλλο χειρόγραφο: «Οι κληρικοί θα γίνουν σαν τους λαϊκούς, και οι λαϊκοί σαν τα ζώα.» Επίσης: «Ακούσατε αδελφοί μου Χριστιανοί. Θάρθει καιρός που δεν θα παρατηρείται αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου. Όταν θα πηγαίνει ο παπάς σε σπίτι λαϊκού, μόλις θα φεύγει θα θυμιάζουν με θυμίαμα. Αν θα καθίσει σε στρώμα, μετά την αναχώρησή του θα το τινάζουν. Αν θα συναντούν οι άνθρωποι κληρικό στο δρόμο, θα γυρίζουν πίσω και δεν θα εξακολουθούν το δρόμο τους». Καλυβοπ.).

58. «Στην Πόλη θα χυθεί αίμα που τριχρονίτικο δαμάλι θα πλέξη (=πλεύσει) ». Επίσης, σύμφωνα με την έκδοση «Μικρά Ζύμη» Θέρμου Τριχ. 2003, είπε: «Εξαδάκτυλος την παρέδωσε την Πόλη, εξαδάκτυλος θα την παραλάβει».

59. «Καλότυχος όποιος ζήσει μετά το γενικό πόλεμο. θα τρώγει με ασημένιο κουτάλι...»

60. «Μετά το γενικό πόλεμο θα ζήση ο λύκος με τ’ αρνί».

61. «Θα 'ρθει πρώτα ένα ψευτορωμαίικο· να μη το πιστέψετε· θα φύγη πίσω».

62. «Θα μαζωχτή το χιλιάρμενο στο Σκάλωμα (Άγιοι Σαράντα) και θα 'ρθουν κοκκινογέλεκοι, να πολεμήσουν για σας».

63. «Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φθάσουν ως τα Εξαμίλια. Στο τέλος θα τους διώξουν εις την Κόκκινη Μηλιά. Από τους Τούρκους το 1/3 θα σκοτωθεί, το άλλο τρίτο θα βαπτισθεί και μονάχα το 1/3 θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά».

64. «Τόσα πολλά θα γίνουν, που οι μανάδες θα γεννήσουν πρόωρα από το φόβο τους».

65. «Ζώα δεν θα μείνουν· θα τα φάνε. Φάτε και σεις μαζί μ’ αυτούς. στα Τζουμέρκα θα πάρετε σπόρο.» (Εις το αλβανικόν χειρόγραφον διαβάζομεν: «Άλογα δεν θα μείνουν. Θα πάτε και σεις μαζί μ’ αυτά. Από τα Τζουμέρκα θα ξαναπιάσετε τη ράτσα τους»)

66. «Σπίτια μεγάλα μη κάμνετε. Λιάσες να κάμνετε να μη σας έρχονται μέσα».

67. «Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο, αλλά δεν θα προφθάσουν».

68. «Θα βάλουν φόρο στις κόττες και στα παράθυρα». (Στα οικιακά ζώα δηλαδή και τις κατοικίες, κάτι που έγινε ήδη, άρα είναι κοντά τα γεγονότα, μένει μόνο η στράτευση της παρακάτω προφητείας!)

69. «Θα ζητήσουν να σας πάρουν και στρατιώτες, δεν θα προφθάσουν όμως». (Οι «Σύμμαχοι» σχεδιάζουν και άλλους «ειρηνευτικούς» πολέμους! Η υπουργός εξωτερικών επί Κλίντον της Αμερικής Ωλμπράϊτ, έλεγε όταν το ΝΑΤΟ βομβάρδιζε τη Σερβία ότι ανάλογες επεμβάσεις θα γίνονται για 25 - 50 χρόνια!! Αλλά τα σχέδια του Θεού είναι διαφορετικά!)

70. «Οι Τούρκοι θα μάθουν το μυστικό 3 μέρες γρηγορότερα από τους Χριστιανούς». (Το αλβανικό χειρόγραφον έχει την προφητείαν ως εξής: «Οι Τούρκοι θα το καταλάβουν τρεις ημέρες γρηγορότερα από τους Χριστιανούς.»

71. «΄Οταν ακούσετε ότι ο πόλεμος πιάστηκε από κάτω, τότε κοντά θα είναι».

72. «Αν ο πόλεμος πιαστεί από κάτω, λίγα θα πάθετε· αν πιαστεί από πάνω, θα καταστραφείτε.»

73. «Οι βράχοι και οι λάκκοι θα είναι γεμάτοι κόσμο.»

74. «Θαρθεί ξαφνικά· ή το βόδι στο χωράφι ή το άλογο στ’ αλώνι». (Οκτώβριος ή Ιούλιος)

75. «Λυπηρόν είναι να σας το ειπώ· σήμερον, αύριον καρτερούμεν δίψες, πείνες μεγάλες που να δίδωμεν χιλιάδες φλουριά και να μην ευρίσκωμεν ολίγον ψωμί». (Για τη δίψα υπάρχει από τη συλλογή της Βασιλικής Βασιλοπούλου η προφητεία: «Οι βρύσες θα στερέψουν και τα ποτάμια θα βρωμίσουν». Επίσης από τη συλλογή Καλυβοπούλου: «Θαρθεί καιρός που θα πέσει μεγάλη δίψα κι ο διάβολος θα γυρίζει στους λάκκους με τα κολοκύθια του γεμάτα νερό. Θα δίνει μόνο στους δικούς του». Αναφέρεται στην εποχή του Αντιχρίστου.)

76. «Μετά τον πόλεμο οι άνθρωποι θα τρέχουν μισή ώρα δρόμο, για να βρίσκουν άνθρωπο και να τον κάμουν αδελφό». (Σε κάποια μέρη, όπως στην Τουρκία, τα πράγματα θα είναι ακόμη χειρότερα. Εκεί θα περπατάς 7 ώρες, λέει ο γ. Παίσιος για να δεις άνθρωπο.)

77. «Αμπέλια μη φυτεύετε, διότι θα χαλάσουν καθώς εκείνα στη Δρυϊνούπολι».

78. «Θα γίνει ένα χαρτοβασίλειο, που θα έχει (μέγα) μέλλον στην Ανατολή». (Αλλού αναγράφεται «μικρό» αντί «μέγα».)

79. «Ο κόσμος τόσον θα πτωχεύσει, που θα ζώνεται με κληματσίδες.»

80. «Η αιτία θα έλθει από τα Δελειατά». Κατά την 101 η της συλλογής Τριανταφύλλου: «Ο πολύ μεγάλος πόλεμος θα αρχίσει από ένα μικρό κράτος». Επίσης στην 102 η Τριαντ: «Ο πόλεμος θα ξεκινήσει από ένα μικρό κρατίδιο Οθωμανών (Το ψευδοκράτος της Κύπρου;;;). Οι Έλληνες θα πάνε στον πόλεμο τελευταίοι, για νεκροθάφτες. Στο τέλος οι χριστιανοί θα νικήσουν». 108 η Τριαντ: «Όταν ξεσπάσει πόλεμος στην Δαλματία, και εμφανισθεί ο σημαδεμένος άνθρωπος, πρωταγωνιστής στα αίσχη, κοντά θα είναι η συντέλεια του κόσμου».

81. «Η Γαλλία θα ελευθερώσει πολλά ελληνικά μέρη και ιδίως οι Ιταλοί».

82. «Η Γαλλία θα λευτερώσει την Ελλάδα, την Ήπειρο η Ιταλία».

83. «Από τρία μπουγάζια στενά, Κρά, Κράψη και Μουζίνα, θα περνούν πολλά στρατεύματα για την Πόλη. Καλόν είναι τα γυναικόπαιδα να βγουν στα βουνά. Θα σας ρωτούν αν είναι μακριά η Πόλη· εσείς να μη λέτε την αλήθεια, διότι θα σας κακοποιήσουν. Ο στρατός αυτός δεν θα φθάσει στην Πόλη, στη μέση του δρόμου θα μάθει ότι ο πόλεμος ετελείωσε.» (Εννοείται ότι πάνε δια μέσου των περιοχών αυτών που βρίσκονται στην Αλβανία, για να καταλάβουν την Πόλη που ήδη θα κατέχεται από τους Ρώσους, και τους οποίους θα μάχεται στρατός από τη Δύση. Επομένως ο στρατός αυτός πρέπει να είναι ενισχύσεις, από στράτευση εφέδρων από τις Δυτικές χώρες. Συμφέρει να κάνουμε τους χαζούς σε ότι μας λένε, να μην τους μιλάμε για πράγματα που δεν θέλουν να ακούσουν, δηλ. να μην τους λέμε τι θα γίνει στην πραγματικότητα, και ας ξέρουμε τις σχετικές προφητείες! Σε άλλο χειρόγραφο αναφέρεται: «Από 3 μπουγάζια θα περνούν στρατεύματα για την Πόλη. Θα ρωτούν πόσο μακριά είναι. Εσείς να απαντάτε ότι είναι κοντά, γιατί θάναι κουρασμένοι και μπορεί να σας κάνουν κακό». Κατά άλλο χειρόγραφο: «Θα περάσουν βρωμερά ασκέρια από τα εσπέρια μέρη της Δύσης, και θα ρωτάνε πούνε η Πόλη, είναι σιμά; Όσοι λένε ότι είναι σιμά δεν θα τους πειράξουν, όσοι πουν ότι είναι αλάργα θα τους κόβουν». Και εδώ φαίνεται ότι τα ασκέρια αυτά δεν έχουν όρεξη να ακούνε για πολέμους και μάλιστα μακροχρονίους, και δεν θα ανέχονται άλλες γνώμες εκτός της δικής τους. Πόσο μακριά είναι θα ρωτάνε όχι η θέση, αλλά η έκβαση των γεγονότων της Πόλης. Άλλη παρεμφερής: «Αλλοί στους κάμπους. Θάρθουν βρωμερά έθνη. Όταν έρθουν μη φοβάστε, όταν θα φύγουν αναμερίστε.»


84. «Θα έρθει καιρός, που θα φέρει γύρες ο διάβολος με το κολοκύθι του». (Δορυφόροι - μη επανδρωμένα αεροσκάφη.)

85. «Θα βλέπετε να πηγαίνουν άλλοι επάνω και άλλοι κάτω».

86. «Η λευτεριά θα ρθεί από κάτω, από όπου χύνονται τα νερά.»

87. «Από πάνω και από τη σκάλα χαλασμό να (μη) περιμένετε». (Το «μη» σε άλλα χειρόγραφα, συλλογή Καλυβοπούλου, είναι « να ».

88. «Ένα ψωμί θα χαθεί το μισό, και ένα ολόκληρο».

89. «Θα έρθει καιρός που μια γυναίκα θα διώχνει δέκα Τούρκους με τη ρόκα.»

90. «Τον Πάπα να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία.»

91. «Ο χαλασμός στον τόπο θα γίνει από ένα όνομα αξιωματούχου... (δυσανάγνωστο)»

92. «Πολλά χωριά θα καταστραφούν, οι τρεις χώρες θα γίνουν μία».

93. «Να έχετε τρεις θύρες· αν σας πιάσουν τη μια, να φύγετε από την άλλη».

94. «Πίσω από τη μια θύρα να κρυφθεί κανείς, γλυτώνει· θα είναι βιαστικό».

95. «Να παρακαλείτε να είναι μέρα και όχι νύκτα, καλοκαίρι και όχι χειμώνας».

96. «Οι άνθρωποι θα μείνουν πτωχοί, γιατί δεν θάχουν αγάπη στα δένδρα».

97. «Οι άνθρωποι θα μείνουν πτωχοί, γιατί θα γίνουν τεμπέληδες».

98. «Από ψηλά, μέσα από το λιμάνι θάρθει ο χαλασμός».

99. «Θα σας ρίξουν παρά (=χρήμα) πολύ· θα σας ζητήσουν να τον πάρουν πίσω, αλλά δεν θα μπορέσουν». (Αλλού γράφεται: «δεν θα προφθάσουν». Θα πέσουν πολλά «πακέτα» και δάνεια για να μας ελέγχουν οικονομικά. Όμως δεν θα προλάβουν να πάρουν πίσω το χρήμα τους, από κάποια πολύ σοβαρή αιτία, όπως την έκρηξη του μεγάλου Πολέμου! Για τον ίδιο λόγο αναγράφεται σε άλλη προφητεία την Νο 67: «Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο αλλά δεν θα προφθάσουν…»)

100. «Εσείς θα σώσετε άλλους και οι άλλοι εσάς.»

101. «Εσείς θα φύγετε απ’ τ’ αριστερά βουνά· από τη δεξιά μεριά όχι· από τις σπηλιές μη φοβάστε.»

102. «Θαρθεί ξαφνικά· τ’ άλογα θ’ απομείνουν ζεμένα στις δουλειές τους και σεις θα φύγετε».

103. «Θάναι όγδοος αιώνας που θα γίνουν αυτά».

104. «Να κρυφθείτε ή κοντά στην πόρτα ή κοντά στην πλάκα, αν είναι βιαστικό και γρήγορο.»

105. «Πολλά θα συμβούν. Οι πολιτείες θα καταντήσουν σαν μπαράγκες.»

106. «Θα 'ρθεί καιρός που θα βγει ο καταραμένος δαίμονας από το καυκί του».

107. «Θα 'ρθεί μια φορά ένας ψευδοπροφήτης· μη τον πιστέψετε και μη τον χαρείτε. Πάλι θα φύγει και δεν θα μεταγυρίσει.»

108. «Θα 'ρθεί καιρός που οι χριστιανοί θα ξεσηκωθούν ο ένας κατά του άλλου.»

109. «Νά χετε το σταυρό στο μέτωπο, για να σας γνωρίσουν ότι είσθε Χριστιανοί.»

110. «Δεν θα φθάσει ο στρατός στην Πόλη· στη μέση του δρόμου θα 'ρθει το μαντάτο, ότι έφθασε το ποθούμενο». Κατά το υπ’ αριθμόν 32 του Κ. Β. Τριανταφύλλου, ελέχθη στον Κολινδρό Πιερίας και το εξής: “H μεγάλη μάχη θα γίνει στην Πόλη. Εκεί θα μαζωχτούν όλα τα κράτη και θα χυθεί τόσο αίμα που θα κολυμπήσει μοσχάρι. Νικητής θα βγει το ξανθό γένος. Εμείς θα είμαστε με το ξανθό γένος ”. (Στην πραγματικότητα δεν θα είμαστε σύμμαχοι με το ξανθό γένος, τους Ρώσους, διότι αλλού φαίνεται και αυτό υποστηρίζει και ο γ. Παίσιος ο Αγιορείτης, ότι θα είμαστε ανεξάρτητοι. Θα συνδεόμαστε όμως συναισθηματικά σαν Ορθόδοξοι λαοί, αν και οι αρχηγοί του πολέμου θα έχουν στραμμένο το ενδιαφέρον τους σε γήινες κατακτήσεις και θα έχουν υλιστικές και αρπαχτικές διαθέσεις, όπως αναλύεται στο τέλος του βιβλίου των Προφητειών. Η ανεξάρτητη θέση μας θα οφείλεται στο ότι μια χώρα “σύμμαχος” μέχρι τότε (Τουρκία), θα μας επιτεθεί.

Στην 75 η Τριαντ. αναφέρεται ότι στην Καρυά Ολύμπου ο Άγιος είπε: «Θαρθεί καιρός που θα κατέβει το Ρώσικο γένος για να πηγαίνουν στους Εβραίους, όπου θα γίνει πόλεμος και θα πλέξη το τριχρονίτικο δαμάλι στο αίμα. Θα είναι τακτικός στρατός. Απ' αυτόν δεν θα πάθετε τίποτε. Αλλά από το ρέμπελο θα πάθετε πολλά. Αν περάσει από την Αυλώνα, χαρά στην Μακεδονία. Aν περάσει από τη Μακεδονία, αλλοίμονο στη Μακεδονία. Θα γίνει μεγάλο κακό». (Αυτοί που θα περάσουν από την Εγνατία -Μακεδονία-, ή παραΕγνατία -Αυλώνα-, θα είναι οι στρατοί των Δυτικών που θα πηγαίνουν να πολεμήσουν τους Ρώσους. Αυτοί, ειδικά μετά το τέλος του πολέμου, επιστρέφοντας σε ημιδιαλυμένη κατάσταση δηλ. σαν «ρέμπελο», μαζί με τοπικές συμμορίες ίσως, θα βιαιοπραγούν από όπου περνούν, οπότε είναι πολύ καλύτερα να μην περάσουν από την Μακεδονία.)

Άλλη προφητεία παρεμφερής είναι η 103 η της συλλογής Τριανταφύλλου: «Όταν γίνει η Εγνατία οδός, τα στρατεύματα θα περάσουν από αυτήν. Η κεφαλή των στρατευμάτων θα φθάσει στην Κωνσταντινούπολη και η ουρά θα βρίσκεται στην Αυλώνα».

(Γύρω στα 1875 όταν η Παναγία εμφανιζόταν στο χωριό Αρμένιο, πρώην Γκερλί, που βρίσκεται κοντά στα όρια του νομού Λαρίσης με το νομό Μαγνησίας, πληροφόρησε τους χωρικούς μέσω κάποιου απλοϊκούτσοπάνη, για ένα θαμμένο αγιάσμα που υπήρχε στην περιοχή. Αυτό πράγματι βρέθηκε, και χτίστηκε και ναός της Ζωοδόχου Πηγής. Είπε επίσης ότι θαμμένη στη γη παραμένει μία εικόνα της, που είναι η πρώτη από τις τρεις που ζωγράφησε ο Ευαγγελιστής Λουκάς, ζώσης της Θεοτόκου. Όμως δεν επέτρεψε η Παναγία όταν σκάβανε, να πει ο τσοπάνης, ονόματι Ιωάννης Αγριτζόμπανος, το μέρος που βρίσκεται η εικόνα στους εργάτες για να την αποκαλύψουν. Του είπε όμως, ότι θα βρεθεί η εικόνα μετά τον μεγάλο Πόλεμο, όταν η Κωνσταντινούπολη γίνει κονιορτός (σκόνη), και μείνει το 1/3 της ανθρωπότητας. Μάλιστα αυτός ο Ιωάννης είπε ότι ο πόλεμος θα γίνει όταν ανοίξει η Αυλώνα. Η Αυλώνα, στη Βόρειο Ήπειρο, άνοιξε σε πρώτη φάση το 1991 με την πτώση του καθεστώτος του Εμβέρ Χότζα. Ήταν λιμάνι χωρίς δρόμο. Αλλά τώρα η παρα - Εγνατία που ξεκινάει από εκεί (Δυρράχιο), και φτάνει μέχρι το Μπουργκάς της Βουλγαρίας.)

111. «Πήγαινε και στο δρόμο θα ανταμειφθείς». (Ελέχθη εν Δερβιστάνη περί τινος, όστις ειρωνεύθη τον άγιο. Ούτος μετ’ ολίγον τραυματίσθηκε καθ’ οδόν από εχθρό του)

112. «Ειπέ εις τα είδωλα εκείνα να μην έρθουν εδώ, αλλά να γυρίσουν εις τα οπίσω». (Καθώς ο Άγιος δίδασκε στο χωριό Άσσος της Κεφαλληνίας, διέκοψε μία στιγμή το κήρυγμά του και απέστειλε ένα ακροατή του εις την οικία του άρχοντος του τόπου ειπών τους λόγους τούτους. Ούτος απελθών βρήκε 4 κυρίες της αριστοκρατίας ασέμνως ενδεδυμένες, οι οποίες ήταν έτοιμες να έλθουν και παρακολουθήσουν το κήρυγμα του Αγίου).

113. «Φτιάνετε σπίτια τορνευτά και δεν πρόκειται να κατοικήσετε σ’ αυτά». (Είπε ο Άγιος στο χωριό Άσσος της Κεφαλληνίας, όταν μίαν μέρα διέρχονταν προ μιας νεοκτίστου οικίας. Μετά λίγο όλοι οι ιδιοκτήτες πέθαναν πλην μιας μοναχής).

114. «Το παιδί αυτό θα προκόψει, θα κυβερνήσει την Ελλάδα και θα δοξασθεί». (Ελέχθη περί του Ιωάννου Κωλέττη).

115. «Θα γίνεις μεγάλος άνθρωπος, θα κυριεύσεις όλη την Αρβανιτιά, θα υποτάξεις την Πρέβεζα, την Πάργα, το Σούλι, το Δέλβινο, το Γαρδίκι και αυτό το τάχτι του Κούρτ πασά. Θα αφήσεις μεγάλο όνομα στην οικουμένη. Και στην Πόλη θα πας, μα με κόκκινα γένια. Αυτή είναι η θέληση της θείας προνοίας. Ενθυμού όμως εις όλην την διάρκειαν της εξουσίας σου να αγαπάς και να υπερασπίζεσαι τους Χριστιανούς, αν θέλεις να μείνει η εξουσία εις τους διαδόχους σου». (Ελέχθη στο Τεπελένι περί του Αλή πασά. Στην Πόλη πήγε το κομμένο κεφάλι του, με βαμμένα στο αίμα τα γένια του.)

116. «Θα βγουν πράγματα από τα σχολεία που ο νους σας δεν φαντάζεται».

117. «Θα δείτε στον κάμπο αμάξι χωρίς άλογα να τρέχει γρηγορότερα από τον λαγό».

118. «Θα 'ρθεί καιρός που θα ζωσθεί ο τόπος με μια κλωστή» (Τηλεπικοινωνιακές γραμμές)

119. «Θαρθεί καιρός που οι άνθρωποι θα ομιλούν από ένα μακρινό μέρος σε άλλο, σαν νάναι σε πλαγινά δωμάτια, π.χ. από την Πόλη στη Ρωσία». Για την κατοίκηση σε διαμερίσματα και τη σύγχρονη νοοτροπία, ο άγιος είπε σύμφωνα με την 79 η Τριαντ: «Θάρθει καιρός που οι άνθρωποι θα κλεισθούν σε μεγάλα κουτιά, και οι γονείς τους θα πεθαίνουν μόνοι τους σε μικρά κουτιά».

120. «Θα δείτε να πετάνε άνθρωποι στον ουρανό σαν μαυροπούλια και να ρίχνουν φωτιά στον κόσμο. Όσοι θα ζούν τότε θα τρέξουν στα μνήματα και θα φωνάξουν: Εβγάτε σεις οι πεθαμένοι να μπούμε εμείς οι ζωντανοί».

121. «Το κακό θα έλθει μέχρι το Σταυρό και δεν θα μπορέσει να πάει κάτω. Μη φοβηθείτε. Μη φύγετε από τα σπίτια σας». (Ελέχθη εις την περιοχήν Πολυνερίου Γρεβενών. Πράγματι το 1940 οι Ιταλοί έφθασαν μέχρι τη τοποθεσία Σταυρός, όπου είχε κηρύξει ο Άγιος, και σταμάτησαν την προέλασή τους).

122. «Όταν θα πέσει ο κλώνος, θα γίνει μεγάλο κακόν.»
el.gr




loading...
Σημείωση                                         
Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τo  paratolmosblog.blogspot.gr   
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας