ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΣ 30 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.  Συνεχής Ροή 
Δείτε ακόμη    Δείτε ακόμη    Δείτε ακόμη   Δείτε ακόμη



Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Στο τελικό στάδιο το απόλυτο μαχητικό - Το ρωσικό PAK-FA προκαλεί φόβο στην Ουάσιγκτον (βίντεο)

Περισσότερα μέσα: Δείτε αναλυτικά...

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠ ΟΛΟ ΤΩΝ ΚΟΣΜΟ



Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο. Να το μάθουν και οι φίλοι σας


facebook   twitter   more





Στο τελικό στάδιο λίγο πριν την παραγωγή του βρίσκεται το πιο προηγμένο μαχητικό αεροπροικής υπεροχής το ρωσικό PAK-FA Sukhoi...


Του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου

...ή αλλιώς γνωστό και ως Τ-50 όπως ανακοινώθηκε από τα πλέον επίσημα κυβερνητικά χείλη του αναπληρωτή υπουργού Άμυνας της Ρωσίας, Γιούρι Μπορίσοφ,

Το T-50 (PAK FA) κατασκευάζεται από την ρωσική Sukhoi Aviation Holding Company, η οποία και θα παράξει δύο τροποποιημένες εκδόσεις του μαχητικού εντός του 2017 που θα είναι το δέκατο και το ενδέκατο πρωτότυπο.

Η μια έκδοση θα είναι αυτή που θα παραδοθεί στην ρωσική Αεροπορία η άλλη φέρεται πως θα είναι η εξαγωγική που θα παραχθεί για λογαριασμό της ινδικής Αεροπορίας

Οι πτητικές δοκιμές των αεροσκαφών που έχουν παραχθεί θα συνεχιστούν

«Οι εργασίες πάνωσ το PAK FA είναι στο τελευταίο στάδιο θα παραλα΄βουμε το 10ο και το 11ο πρωτότυπο τα οποία και θα δοκιμστούν ενώ η πρώτη σειριακή παραγωγή του νέου μαχητικού έχει προγραμματισθεί να γίνει στο επόμενο εξοπλιστικό πρόγραμμα για τα έτη 2018-2025» είπε ο Borisov επισκεπτόμενος το εργοστάσιο κατασεκυής του στο Komsomolsk

Το Sukhoi T-50 (PAK FA) είναι πέμπτης γενμιάς μαχητικό και θα χρησιμοποιεί τεχνολογία απόκρυψης ίχνους (stealth). Είναι μονοθέσιο και δικινητήριο σχεδιασμένο για την απόλυτη αεροπορική υπεροχή.

Το αεροσκάφος T-50 (PAK FA) είναι το αντίπαλο δέος του αμερικανικού F-22, με το οποίο όμως χωρίζεται με μία 20ετία εξέλιξης.





Διαθέτει στοιχεία απόκρυψης ίχνους (σχήμα, απόκρυψη κινητήρων, συνθετικά υλικά, απορροφητική επικάλυψη-βαφή κλπ), γνωστά ως τεχνολογία stealth. Σε αυτή τη λογική κινείται και η ενσωμάτωση των όπλων του σε 2 αποθήκες, εσωτερικά στην άτρακτο και πιθανώς σε ακόμη 2 θέσεις στις βάσεις των ημιπτερύγων.

Το σχήμα του είναι αρκετά πεπλατυσμένο, είναι δικινητήριο και θα διαθέτει όπως σχεδιάζεται 5 ραντάρ, (μεταξύ αυτών και στα χείλη προσβολής των πτερύγων), σε διάφορες ζώνες συχνοτήτων.

Έχει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς μετακαύση, έχει λόγο ώσης/βάρους περίπου 1,4, αλλά οι κινητήρες του θα αλλάξουν αφού οι κανονικοί του ακόμα είναι στο στάδιο δοκιμών, αυτός είναι και ο λόγος που καθυστερησε η παραγωγή του.

Το αεροσκάφος διαθέτει σύστημα θερμικής απεικόνισης «OLS-50M», με δυνατότητες ανίχνευσης στόχων χαμηλού Η/Μ ίχνους, εξελιγμένη ζεύξη δεδομένων, εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου και συλλογής πληροφοριών (ELINT) καθώς και σύστημα ηλεκτρονικής βοήθειας του πιλότου, ώστε να τον ελαφρύνει από κάποια καθήκοντα και να του επιτρέπει να συγκεντρώνεται στην αποστολή του (e-cockpit), εν είδει τεχνητής νοημοσύνης του σκάφους.






Επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά :

-Μαχητικό 5ης γενιάς

-Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg

-Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg

μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg

-Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg

-Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840

-Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260

-Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach

-Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach

-Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35

--Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)

-"Υπογραφή" ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπικά.


Με βάση την παρούσα σχεδίαση το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος θα είναι σημαντικά υψηλότερο πλευρικά και από την οπίσθια κάτοψη.




el.gr

loading...


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

loading...
Σημείωση                                         
Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τo  paratolmosblog.blogspot.gr   
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας 

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ σχολιάζεις εσύ!...