Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

Ισχύει για Ελλάδα; Αγοράστε Rafale κι έτσι θα έχετε συμμετοχή στο FCAS, γαλλική πρόταση στο Βέλγιο!






Σύμφωνα με το βελγικό περιοδικό Le Vif, η Γαλλία έχει κάνει πολύ δυνατή είσοδο στον βελγικό διαγωνισμό για Νέο Μαχητικό Αεροσκάφος.


Υπενθυμίζουμε πως οι Βέλγοι επιθυμούν την αγορά 34 νέων μαχητικών, που θα αντικαταστήσουν τα παλαίμαχα F-16AM/BM που υπηρετούν από τις αρχές της δεκαετίας του ’80. Στον διαγωνισμό έχουν προκριθεί μέχρι στιγμής δυο μαχητικά, το γνωστό και μη εξαιρετέο F-35A, αλλά και μια πολύ προηγμένη έκδοση του Typhoon.



To Rafale είχε αποκλειστεί σε προηγούμενη φάση, αλλά όλα δείχνουν πως οι Γάλλοι δεν είναι διατεθιμένοι να παραδώσουν τα όπλα. Το Βέλγιο είναι η καρδιά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και για τους Γάλλους δεν νοείται να αγοράσει αμερικανικά μαχητικά, ή έστω, αγγλικά (καθώς υπεύθυνη για τις πωλήσεις στο Βέλγιο είναι η BAe). Επίσης, η BAe, αν και έχει ένα εξαιρετικό μαχητικό, ώριμο και ετοιμοπόλεμο, δεν μπορεί να δώσει σαφή απάντηση στο ερώτημα «αφού το Typhoon είναι τόσο καλό μαχητικό, γιατί το Ηνωμένο Βασίλειο αγοράζει F-35;» H απάντηση περί F-35B και νέων αεροπλανοφόρων δεν είναι τόσο πειστική…




Dassault και BAe Systems έχουν ήδη προσφέρει γη και ύδωρ στο Βέλγιο για να αγοράσουν τα μαχητικά τους. Για την πρόταση της Dassault μπορείτε να διαβάσετε εδώ, ενώ για τις δυναμικές προσπάθειες της BAe διαβάστε το άρθρο μας εδώ. Η τελευταία επιστράτευσε μέχρι και την RAF, καθώς και τους κοινούς πολέμους που έχουν δώσει Αγγλία και Βέλγιο! Φυσικά η Lockheed Martin, που ήδη έχει κερδίσει όλες τις παραγγελίες των χωρών τριγύρω, απλά έστειλε την προμήθεια των 34 wannabe βελγικών F-35A να περάσει από το Κονγκρέσο (η είδηση εδώ).





Φυσικά οι Βέλγοι αυτή την στιγμή ψάχνουν να βρουν πόσο περισσότερο μπορούν να κρατήσουν τα παλιά τους F-16, και μάλιστα υπήρξε κι ένα σκάνδαλο για το θέμα (εδώ). Σε κάθε περίπτωση οι Γάλλοι προσπαθούν αργά και μεθοδικά να προωθήσουν το Rafale από την πίσω πόρτα, προτείνουν δε την έκδοση Rafale M προκειμένου οι Βέλγοι να μπορούν να επιχειρούν από το γαλλικό αεροπλανοφόρο Charles De Gaulle.



Μέλη του επιτελείου της γαλλίδας υπουργού άμυνας Florence Parly, έφτασαν εκ νέου στην γαλλική πρωτεύουσα και μετέφεραν μια ολοκληρωμένη πρόταση στους Βέλγους. Οι Γάλλοι προτείνουν την κοινή χρήση υποδομών για τα Rafale, λογιστική υποστήριξη, εκπαίδευση, επισκευές, συντήρηση αεροσκάφους και κινητήρων, μια πρόταση καθόλα δελεαστική για τους Βέλγους, που μέχρι τώρα έκαναν το ίδιο με την Ολλανδία και την Δανία (και τα F-16 τους). Επίσης η έκδοση του Rafale που προσφέρεται στο Βέλγιο είναι το F3R, αν και μπορεί να προσφερθεί η F4, που η Γαλλία σκοπεύει να αγοράσει την επόμενη δεκαετία. Το αεροσκάφος μετά από 250.000 ώρες πτήσης εκ των οποίων οι 15.000 σε επιχειρήσεις, είναι ένα ώριμο αεροσκάφος, ικανό να πάει στην μάχη αύριο, σύμφωνα με τους Γάλλους. Τα Rafale F4 θα μείνουν σε υπηρεσία μέχρι και το 2060, συνεπώς η βελγική επένδυση θα «βγάλει τα λεφτά της».Rafale F4 (καλλιτεχνική απεικόνιση)

Το μεγάλο όμως δέλεαρ των Γάλλων είναι η προσφορά συμμετοχής στο Βέλγιο στο FCAS (Future Combat Aircraft System) ή SCAF στα γαλλικά, το οποίο όταν αναπτυχθεί θα χρησιμοποιεί τα Rafale F3R/F4. Το FCAS θα είναι η ευρωπαϊκή απάντηση σε αμερικανικές και ρωσικές προσπάθειες, και θα αποδώσει ένα αεροσκάφος 6ης γενιάς, ένα UCAV κι άλλα ενεργητικά υποσυστήματα εναέριου αγώνα.



Η δική μας ερώτηση είναι, αν μια τέτοια πρόταση θα μπορούσε να γίνει και στην Ελλάδα, είτε με την αγορά ενός μείζονος οπλικού συστήματος (πχ φρεγάτες Belh@rra) ή με την αγορά Rafale.




Μοιραστείτε ΑΥΤΟ ΤΑ ΑΡΘΡΟ - ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΑΣ


ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ



loading...
Σημείωση                                         
Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τo  paratolmosblog.blogspot.gr   
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας 

loading...