Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

Tu-160M: Πως επιτήθετε το ρωσικό βοβμαρδιστικό - ΦΩΤΟ - ΒΙΝΤΕΟ


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ: 

ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.





Τα υπάρχοντα αεροσκάφη Tu-160 έχουν αποδώσει πολύ καλά κατά τη διάρκεια της Ρω-σικής εκστρατείας στη Συρία, λειτουργώντας ως πλατφόρμες εκτόξευσης για τον stealth κατευθυνόμενο πύραυλο MKB Raduga H-101 , ο οποίος πιστεύεται ότι έχει βεληνεκές 4.500 με 5.500 χιλιόμετρα.


Αναπτυγμένο τα τελευταία χρόνια του Ψυχρού Πολέμου, το Tupolev Tu-160 Blackjack, ι-κανό να αναπτύσει ταχύτητες έως και Mach 2.05, ήταν το απόλυτο στρατηγικό βομβαρ-διστικό της Σοβιετικής Ένωσης.

Η ανάγκη για το Tu-160 προέκυψε το 1972, στο πλαίσιο του ανταγωνισμού μεταξύ της ΕΣ-ΣΔ και των ΗΠΑ, καθώς οι Σοβιετικοί επιθυμούσαν να κατασκευάσουν ένα στρατηγικό βομβαρδιστικόικανό να αναπτύσσει ταχύτητες 2,3 Mach, εφάμιλλο του Αμερικανικού B-1A Lancer.

Βέβαια, ο Πρόεδρος Jimmy Carter ακύρωσε την ανάπτυξη και παραγωγή του B-1A για χάρη του Northrop Grumman B-2 Spirit stealth βομβαρδιστικού, η Σοβιετική Ένωση συνέ-χισε την ανάπτυξη του Tu-160.

Το Tu-160 πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 18 Δεκεμβρίου 1981, με την μαζική παραγωγή να ξεκινά το 1984 στο Kazan Aircraft Production Association στην κεντρική Ρω-σία. Το αεροσκάφος τέθηκε σε υπηρεσία τον Απρίλιο του 1987 με το 184ο Στρατιωτικό Σύνταγμα βομβαρδιστικών στο Πριλούκυ στην τότε Ουκρανική Σοβιετική Σοσιαλιστική Δημοκρατία, την ώρα που ο Ρέιγκαν και ο Γκορμπατσόφ διαπραγματεύονταν το τέλος του Ψυχρού Πολέμου. Στο τέλος, παράχθηκαν 36 βομβαρδισιτκά Tu-160 (συμπεριλαμβα-νομένων εννέα δοκιμαστικών αεροσκαφών) πριν από την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης στις 26 Δεκεμβρίου 1991.

Η πλειοψηφία (19 αεροσκάφη) των επιχειρησιακών Tu-160 βρίσκονταν στην Ουκρανία όταν κατέρρευσε η Σοβιετική Ένωση, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονταν στη Ρωσία. Τα ουκρα-νικά αεροσκάφη παροπλίστηκαν γρήγορα εξαιτίας της έλλειψης ανταλλακτικών και η πλειοψηφία των βομβαρδιστικών καταστράφηκε αργότερα στο πλαίσιο της συμφωνίας Nunn-Lugar από το 1998. Ωστόσο, η Μόσχα και το Κίεβο έφτασαν τελικά σε συμφωνία για τη μεταφορά των οκτώ εναπομενόντων Tu-160 στη Ρωσία. Αυτή τη στιγμή ο ρωσικός στό-λος έχει 16 αεροσκάφη Tu-160.




Η Ρωσία εκσυγχρονίζει τα 16 υπάρχοντα Tu-160 στην έκδοση Μ, ωστόσο, για τη διατήρη-ση του στόλου της, η Μόσχα χρειάζεται περισσότερα αεροσκάφη. Ως εκ τούτου, η Ρωσία έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο για την επανέναρξη παραγωγής μιας νέας και εκτενώς εκσυγ-χρονισμένης εκδοχής του Tu-160. Η Μόσχα ελπίζει να κατασκευάσει τουλάχιστον 50 από τα νέα βομβαρδιστικά Tu-160M2, τα οποία έχουν ελάχιστα κοινά με τους σοβιετικούς προκατόχους τους, πέραν του κοινού σκελετού τους. Ουσιαστικά, το Tu-160M2 θα έχει εντελώς νέο αεροηλεκτρονικό εξοπλισμό και ακόμα μια εκσυγχρονισμένη έκδοση του κινητήρα Kuznetsov NK-32 για να τα τροφοδοτήσει.





Το πρώτο δοκιμαστικό νέο Tu-160M2 πέταξε στις 25 Ιανουαρίου 2018. Το αεροσκάφος θα είναι έτοιμο για να πραγματοποιήσει την πρώτη πτήση του με πλήρες εξοπλισμό μέχρι το τέλος του έτους. Η μαζική παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2021.

Οι Ρώσοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι δεν χρειάζονται ένα νέο βομβαρδιστικό στο άμεσο μέλλον, επειδή η Μόσχα δεν πιστεύει στην έννοια ενός διεισδυτικού βομβαρ-διστικού μεγάλης εμβέλειας. Αντ' αυτού, οι Ρώσοι είναι επικεντρωμένοι στη χρήση κα-τευθυνόμενων πυραύλων μεγάλης εμβέλειας για να διεισδύσουν στην άμυνα του ε-χθρού. Ως εκ τούτου, τα Tu-160 και Tu-160M2 σχεδιάζονται πρωτίστως για να είναι πλατ-φόρμες εκτόξευσης κατευθυνόμενων πυραύλων και όχι βομβαρδιστικά με την παραδο-σιακή έννοια.

Αντ' αυτού, το Tu-160, θα πετάει και θα εξαπολύει πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς και έτσι δεν έχει ανάγκη για τεχνολογίες stealth. Πράγματι, ένα από τα πλεονεκτήματα ενός ιδιαίτερα ορατού στρατηγικού βομβαρδιστικού είναι ότι επιτρέπει την δημιουργία εμ-φανούς πυρηνικής απειλής.

Τα υπάρχοντα αεροσκάφη Tu-160 έχουν αποδώσει πολύ καλά κατά τη διάρκεια της Ρω-σικής εκστρατείας στη Συρία, λειτουργώντας ως πλατφόρμες εκτόξευσης για τον stealth κατευθυνόμενο πύραυλο MKB Raduga H-101 , ο οποίος πιστεύεται ότι έχει βεληνεκές 4.500 με 5.500 χιλιόμετρα.

Δείτε το Tu-160M να εξαπολύει πυραύλους κατά εχθρικών θέσεων στην Συρία:




Τα αεροσκάφη μπορούν να φέρουν δώδεκα πυραύλους H-101 με συμβατικές κεφαλές ή δώδεκα πυραύλους H-102 με πυρηνικές κεφαλές για την αποστολή τους. Ενάντια σε λιγό-τερο απαιτητικούς στόχους μικρότερης εμβέλειας, το Tu-160 μπορεί επίσης να φέρει πυ-ραύλους Raduga Kh-15, οι οποίοι έχουν εμβέλεια 160 ναυτικών μιλίων. Ωστόσο, το Tu-160 σχεδιάζεται κυρίως για στρατηγικές αποστολές μεγάλης εμβέλειας και ως εκ τούτου θα είναι σχεδόν πάντα οπλισμένο με όπλα όπως το H-101/102 και τις εξελιγμένες μελλοντικές εκδοχές τους.

Πηγή National Interest

onalert.gr



Μπείτε στην ΑΡΧΙΚΗ σελίδα μας και δείτε όλες τις αναρτήσεις μας. ΕΔΩ.


 ΚΟΙΝΟΠΟIΗΣΗ:  



 ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ 



loading...

                    Σημείωση                    

Οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τo https://paratolmosblog.blogspot.com   

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας 
στο ιστολόγιο μας. 

loading...