Τόνισε ότι στις 13 Ιουνίου 2020 το τουρκικό ναυτικό ανακοίνωσε την εφαρμογή κοινής εκπαίδευσης για υποβρύχια με το ιταλικό ναυτικό, χωρίς αναφορά σε οποιοδήποτε περιστατικό περιστατικό που σχετίζεται με τις προαναφερθείσες ειδήσεις, είτε από την τουρκική πλευρά είτε από την ιταλική πλευρά, ή ακόμη και από οποιοδήποτε ναυτικό που έχει πλοία του διάσπαρτα βόρεια της ακτής της Λιβύης, όπως το Γαλλικό Ναυτικό, το Ελληνικό Ναυτικό ή το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ.
Σημείωσε ότι η έκθεση του υποβρυχίου συστήματος ραδιοεπικοινωνίας σε ηλεκτρονική απόφραξη και σαμποτάζ είναι εύκολο να επιτευχθεί μέσω του ηλεκτρονικού πολέμου που σχετίζεται με πολεμικά πλοία,μαχητικά και εξειδικευμένα ηλεκτρονικά αεροσκάφη, αλλά δεν τα .. εξαφανίζει
Είπε ότι υπάρχει ένας τύπος κυμάτων που ονομάζεται “κύματα πολύ χαμηλής συχνότητας” και χρησιμοποιείται για την επικοινωνία με το υποβρύχιο από τις ναυτικές βάσεις, αλλά για την αποστολή πληροφοριών μόνο κειμένου και από τη μία πλευρά με αργό ρυθμό μετάδοσης και δεν μπορεί να μεταφέρει ανθρώπινες φωνές, και δεν μπορούν αρχικά να διεισδύσουν σε βάθος μεγαλύτερο από 20 μέτρα κάτω από τη θάλασσα, και για να ανταποκριθεί το υποβρύχιο αποκρίνοντας, θα πρέπει να ανυψώσει τον ”ιστό” με την κεραία επικοινωνίας πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Τα υποβρύχια μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν σημαντήρες που είναι εξοπλισμένοι με κεραία επικοινωνίας και συνδεδεμένοι με καλώδια μακράς οπτικής ίνας επαρκή ώστε το υποβρύχιο να υπάρχει σε μεγάλο βάθος, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με φιλικές πλατφόρμες με ασφάλεια, χωρίς να παρακολουθείται…. Ωστόσο, τα ίδια κύματα επικοινωνίας μπορούν να παρακολουθούνται να εντοπίζονται ή, φυσικά, να μπλοκάρουν. Υπάρχουν επίσης άλλες τεχνολογίες για υποβρύχια επικοινωνία, όπως σόναρ, ηχητικά κύματα και Blue Laser.
Τόνισε ότι εάν το υποβρύχιο υπόκειται σε παρεμβολές στις επικοινωνίες του, μπορεί απλά να βουτήξει στα βάθη και να απομακρυνθεί από την περιοχή μπλοκαρίσματος μέχρι μια ασφαλή απόσταση από την οποία μπορεί να πραγματοποιήσει τις επικοινωνίες του χωρίς προβλήματα.
Ο αιγυπτιακός στρατιωτικός ειδήμονας εξήγησε ότι οι ειδήσεις για το μπλοκάρισμα είναι σίγουρα αληθινές και θα μπορούσαν να είναι πολύ αληθινές καθώς θα μπορούσε να συμβεί από τη θάλασσα ή την αεροπορία που αντιτίθεται στην τουρκική πλευρά, όπως την Ελλάδα ή άλλους, που συμμετέχουν με το ναυτικό τους ως μέρος της επιχείρησης “ΙΡΙΝΙ” που υλοποιεί η ΕΕ από τις 31 Μαρτίου.