Η είδηση δημοσιεύτηκε στις 26/01/2020 (ΕΔΩ) αλλά δεν σχολιάστηκε όπως έπρεπε. Παραθέτουμε.
Παίζει με τη φωτιά ασχολούμενος με θέματα που αγνοεί και τα οποία μπορούν να έχουν απίστευτες επιπτώσεις στα εθνικά θέματα, σε μια κρίσιμη στιγμή για τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, ο Δήμαρχος Μυτιλήνης Στρατής Κύτελης. Με έγγραφο του σε επίσημο έντυπο του Δήμου Μυτιλήνης με την υπογραφή του και τη σφραγίδα του Δήμου, αναγνωρίζει σαφώς και άμεσα την ύπαρξη επίσημης μουσουλμανικής μειονότητας στο νησί η οποία διαθέτει ιμάμη δηλαδή θρησκευτικό ηγέτη αλλά και κοινοτικό μουσουλμανικό νεκροταφείο!
«Με το παρόν ενημερώνουμε ότι παραχωρούμε άδεια στον Ιμάμη του νησιού της Λέσβου κ. Μουσταφά Νταόυι να αναλαμβάνει τις κηδείες και την ταφή μεταναστών και προσφύγων στο μουσουλμανικό νεκροταφείο του Κάτω Τρίτους».
Με το έγγραφο αυτό ο κ. Κύτελης ο οποίος εκλέχθηκε πριν λίγους μήνες με «υπερπατριωτικές κορώνες», επικαλούμενος εθνικούς κινδύνους και κατηγορώντας μαζί με πολλά στελέχη του ψηφοδελτίου του ως μειοδότες και θιασώτες της «ισλαμοποίησης» του νησιού όσους είχαν διαφορετική από εκείνον άποψη στα θέματα της διαχείρισης του προσφυγικού και μεταναστευτικού ρεύματος, προβαίνει σε σειρά ατοπημάτων.
2. Αποδεχόμενος την ύπαρξη μουσουλμανικής μειονότητας με τοπικό θρησκευτικό ηγέτη ο κ. Κύτελης αναγνωρίζει και το δικαίωμα αυτής της μειονότητας να πραγματοποιεί θρησκευτικές τελετές και να διεκδικεί χώρο θρησκευτικής λατρείας δηλαδή τη λειτουργία τζαμιού για τις πέντε φορές τη μέρα προσευχές.
3. Η αναφορά σε «μουσουλμανικό νεκροταφείο» σημαίνει την ύπαρξη οργανωμένης θρησκευτικής κοινότητας μουσουλμάνων στη Λέσβο οι οποίοι έχουν πετύχει τη δημιουργία δικού τους νεκροταφείου δίνει το δικαίωμα στο μέλλον και άλλων δομών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ως μουσουλμανικό νεκροταφείο Κάτω Τρίτους δε ο κ. Κύτελης ονομάζει και χαρακτηρίζει χωρίς προφανώς να το έχει επισκεφθεί καν ένα ελαιόκτημα ιδιοκτησίας του Δήμου Μυτιλήνης στα Πηγαδάκια το οποίο και χρησιμοποιήθηκε ως λύση ανάγκης αλλά ταυτόχρονα και παράτυπα ως νεκροταφείο, τις μέρες της κορύφωσης της προσφυγικής – μεταναστευτικής κρίσης. Προκειμένου να θάβονται θύματα ναυαγίων μουσουλμάνοι πρόσφυγες και μετανάστες οι οποίοι δεν μπορούσαν πλέον να θάβονται στην άκρη του νεκροταφείου του Αγίου Παντελεήμονα της Μυτιλήνης το οποίο και είχε γεμίσει.