Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

Το εξώδικο του Γρηγόρη Δημητριάδη στο Γιώργο Τράγκα … Η απάντηση από τον Γιώργο Τράγκα




ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Του Γρηγόρη – Αλέξανδρου Δημητριάδη του Σπυρίδωνα και της Αικατερίνης, γεννηθέντος την 26-9-1979, κατοίκου εκ της υπηρεσίας του Ηρώδου Αττικού 19, (Μέγαρο Μαξίμου) Αθήνα, με Α.Φ.Μ. 038834780 Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών.

ΚΑΤΑ

Του Γεωργίου Τράγκα, δημοσιογράφου, κατοίκου Κηφισιάς Αττικής επί της οδού Λευκάδος 5 και επίσης κατοίκου Κηφισιάς Αττικής ( περιοχή Κεφαλαρίου) επί της οδού Αρτέμιδος 33.



Όπως πολύ καλά γνωρίζετε ουδέποτε έχουμε γνωριστεί και συναντηθεί, ουδέποτε είχαμε την οποιαδήποτε επαφή και ουδέποτε και καθ’ οιονδήποτε τρόπο έχω ασχοληθεί μαζί σας. Παρόλα αυτά το τελευταία διάστημα, χωρίς να με γνωρίζετε καν, από τη ραδιοφωνική σας εκπομπή «Εν Αθήναις» στον ραδιοσταθμό ELLADA FM 94.3 και από αυτές που είχατε σε προηγούμενους σταθμούς, από την ιστοσελίδα σας www.crashonline.gr αλλά και σε συνεντεύξεις τύπου που έχετε δώσει, κατ’ επανάληψη έχετε αναφερθεί στο πρόσωπο μου χρησιμοποιώντας άκρως συκοφαντικούς και ψευδείς ισχυρισμούς.

Ειδικότερα στις ραδιοφωνικές σας εκπομπές της 19ης , 25ης και 26ης Ιουνίου στον ανωτέρω ραδιοφωνικό σταθμό, οι οποίες αναμεταδίδονται από επαρχιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα και μέσω διαδικτύου από την εφαρμογή Youtube, στη συνέντευξη τύπου που δώσατε και αναδημοσιεύτηκε στις 21ης Ιουνίου στην ιστοσελίδα σας www.crashonline.gr, σε άρθρα σας και συνεντεύξεις στις 17 και 18 Ιουνίου στην ίδια ιστοσελίδα και σε άλλες εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας έχετε ισχυριστεί τα εξής συκοφαντικά και ψευδή γεγονότα για το πρόσωπο μου, τα οποία προσβάλλουν και βλάπτουν βάναυσα την τιμή και την υπόληψη μου, ειδικά και λόγω της θέσης μου ως Διευθυντή του γραφείου του Πρωθυπουργού.

Ειδικότερα, έχετε διαδώσει ψευδώς ότι εγώ δήθεν έδωσα «εντολή» στους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ που εργαζόσασταν να διακόψουν την συνεργασία τους μαζί σας, επειδή δήθεν έχω φασιστική και αντιδημοκρατική νοοτροπία και δεν ανέχομαι τις αντίθετες φωνές ενώ γνωρίζετε πολύ καλά ότι κάτι τέτοιο είναι ψευδές και ουδείς σας το έχει επιβεβαιώσει. Επίσης ότι δήθεν συνδέομαι με επιχειρηματίες, υπονοώντας ότι μετέχω σε περιπτώσεις χρηματισμού και διαφθοράς και ότι δήθεν μετέχω σε διασπάθιση δημοσίου χρήματος, χωρίς φυσικά να τεκμηριώνετε καμία από αυτές τις βαρύτατες και συκοφαντικές καταγγελίες. Τέλος ότι είμαι άνθρωπος που συνδέεται με παράνομες δραστηριότητες και δήθεν εξυφαίνω την εξόντωση σας. Οι συκοφαντίες αυτές είναι τόσο βαρείς, που δεν μπορώ να τις αφήσω αναπάντητες.

Δεν διστάσατε μάλιστα να αποστείλετε στις 30/6/2020 εξώδικη αναφορά προς την ΕΣΗΕΑ, τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τον Διευθύνοντα την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, τον Διευθύνοντα την Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, τον Εισαγγελέα κατά της Διαφθοράς και το Τμήμα Εγκλημάτων Βίας της Κρατικής Ασφάλειας, όπου με παρουσιάζετε ως αφενός αυτόν ο οποίος αποφάσισα την διακοπή της συνεργασίας με τα ΜΜΕ όπου εργαζόσασταν, αφετέρου ότι η οικογένεια σας και εσείς κινδυνεύετε από εμένα. Με την αναφορά σας αυτή αφενός με συκοφαντείτε σε όλες τις παραπάνω αρχές, αλλά και προσπαθείτε να με καταστήσετε ύποπτο τέλεσης αδικημάτων σε βάρος σας, ήτοι ότι δήθεν επιβουλεύομαι την ασφάλεια την δική σας και της οικογένειας σας.

Όπως αντιλαμβάνεστε, οι ψευδείς και συκοφαντικοί σας ισχυρισμοί για το πρόσωπο μου εκφεύγουν κατά πολύ της όποιας σκληρής δημοσιογραφικής κριτικής, την οποία και προσωπικά και ως εκ της θέσεως μου αποδέχομαι, αλλά πλέον προσβάλουν βάναυσα την τιμή και την υπόληψη μου, γεγονός το οποίο δεν μπορώ να ανεχθώ. Μάλιστα η κατ’ επανάληψη αυτή συκοφάντηση μου από εσάς και η συνεχής αναπαραγωγή από συγκεκριμένα μέσα, μου δημιουργεί πλέον την πεποίθηση ότι αυτή γίνεται στο πλαίσιο μιας οργανωμένης εργολαβικής προσπάθειας ηθικής σπίλωσης μου. Προφανώς η προσπάθεια αυτή συνδέεται με τον πολιτικό μου ρόλο.

ΕΠΕΙΔΗ, όλες οι αναφορές σας για το πρόσωπο μου μέσω ραδιοφώνου, διαδικτύου και εφημερίδων, δεν έχουν ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα και είναι εντελώς ψευδείς, ατεκμηρίωτες και συκοφαντικές.

ΕΠΕΙΔΗ, οι συκοφαντικές επιθέσεις από εσάς γίνονται διαρκώς επί μήνες με τον ίδιο εμμονικό τρόπο και με τους ίδιους ατεκμηρίωτους και προσβλητικούς ισχυρισμούς για το πρόσωπό μου, που εκφεύγουν από τα όρια της δημοσιογραφικής κριτικής και μου δημιουργούν την πεποίθηση ότι γίνονται οργανωμένα, συντονισμένα και εργολαβικά για να με πλήξουν προσωπικά και πολιτικά.

ΕΠΕΙΔΗ όλες αυτές οι ψευδείς σας αναφορές για το πρόσωπο μου στα ΜΜΕ αλλά και η από 30/6/2020 εξώδικη αναφορά σας προσβάλουν βάναυσα την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψη μου

ΕΠΕΙΔΗ των αναφορών αυτών έχει λάβει γνώση μεγάλος αριθμός ακροατών και αναγνωστών

ΕΠΕΙΔΗ δεν πρόκειται να ανεχτώ στο μέλλον άλλη προσβολή της προσωπικότητας μου και καμία προσπάθεια ηθικής σπίλωσης μου από εσάς.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΜΕ ΡΗΤΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΑΣΚΗΣΗΣ

ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΟΥ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ έντονα για τα όσα συκοφαντικά έχετε αναφέρει για το πρόσωπο μου μέσω της ραδιοφωνικής εκπομπής, της ιστοσελίδας σας και της από 30/6/2020 εξώδικης σας αναφοράς.

ΣΑΣ ΚΑΛΩ όπως σταματήσετε αμέσως αυτούς τους ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς για το πρόσωπό μου

ΣΑΣ ΚΑΛΩ όπως ανακαλέσετε και ανασκευάσετε τα όσα ψευδή και συκοφαντικά έχετε κατά καιρούς δημοσιεύσει και αναφέρει για το άτομο μου, όπως και δημοσιεύσετε την παρούσα στην ιστοσελίδα σας www.crashonline.gr

ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ότι σε περίπτωση που αρνηθείτε και δεν συμμορφωθείτε με τα ανωτέρω, θα ασκήσω κάθε νόμιμο δικαίωμα μου, προσφεύγοντας στα αρμόδια ποινικά και πολιτικά δικαστήρια.

Αθήνα 2 Ιουλίου 2020

Ο εξωδίκως Δηλών

Διαμαρτυρόμενος και Προσκαλών

Γρηγόρης –

Αλέξανδρος

Δημητριάδης




Η απάντηση του Γ. Τράγκα στον Γρηγόρη Δημητριάδη

Έλαβα μια εξώδικη διαμαρτυρία από τον κ. Γρηγόρη – Αλέξανδρο Δημητριάδη, ανιψιό του πρωθυπουργού και διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου, ο οποίος με κατηγορεί ότι τον συκοφαντώ με ψευδείς ισχυρισμούς και με απειλεί ότι θα με οδηγήσει στο εδώλιο για να λογοδοτήσω ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης για όσα ψευδή λέω, για τον πανίσχυρο άνδρα του πρωθυπουργικού γραφείου.

Δηλαδή μετά τον βίαιο και ξαφνικό εξοστρακισμό μου εντός τριάντα ημερών από δύο Μέσα Ενημέρωσης, χωρίς προφανή και ουσιαστικό λόγο, ο κ. Γρηγόρης Δημητριάδης σαφέστατα τώρα με απειλεί και με δικαστική δίωξη και ποινή, επειδή ανέφερα μετά την απώλεια των εργασιών μου, όσα άκουσα από δύο ιδιοκτήτες Μέσων Ενημέρωσης κατά τη βίαιη και άνευ αιτιολόγησης επαγγελματική αποβολή μου.


Αν κατάλαβα καλά, ως δημοσιογράφος με ιστορία μισού και πλέον αιώνα και ως ένα από τα παλαιότερα μέλη της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), δεν είχα το δικαίωμα να αναφέρω τι άκουσα ως αιτία των απολύσεων και των παράνομων και αντισυμβατικών ενεργειών εναντίον μου.

Πράγματι, ο κ. Γρηγόρης Δημητριάδης σωστά αναφέρει στο εξώδικο του, ότι ποτέ δεν έχουμε γνωριστεί, ποτέ δεν έχουμε συναντηθεί και ποτέ τα προηγούμενα χρόνια δεν έχει συμβεί να έχουμε κάποιον, έστω και τυχαίο διάλογο. Ουδέποτε στο παρελθόν έχω αναφέρει το όνομα του. Ουδέποτε έχω ασχοληθεί μαζί του. Ακόμη και σε περιόδους που για τον Α ή Β λόγο το όνομα του βρέθηκε στη δημοσιότητα, σε ειδήσεις ή ρεπορτάζ εφημερίδων. Ποτέ δεν τον έθιξα στο παραμικρό. Ενώ έχω πάρει πλήθος συνεντεύξεων από πολλά μέλη της οικογένειας Μητσοτάκη (Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, Μαρίκα Μητσοτάκη, Ντόρα Μπακογιάννη, Κώστα Μπακογιάννη ) ποτέ δεν έτυχε να ασχοληθώ με τις δραστηριότητες του. Ούτε μία φορά δεν έχω αναφερθεί στο πρόσωπο του από την ημέρα που ανέλαβε διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου, μέχρι την ημέρα που μου ζητήθηκε να διακόψω βιαίως το συμβόλαιο μου με τα Παραπολιτικά FM.

Άκουσα για πρώτη φορά ξαφνικά και έντονα το όνομα του μέσα στο γραφείο της ιδιοκτησίας των Παραπολιτικών FM. Εκεί με παρακάλεσαν θερμά, για οποιοδήποτε λόγο, καλό ή κακό, να μην αναφέρω το όνομα του στις εκπομπές μου. Φυσικά αυτό μου προκάλεσε εντύπωση. Είναι από παράξενο έως και παράλογο να μην σου κάνουν «συστάσεις» για την αυστηρή κριτική που ασκείς στον ίδιο τον πρωθυπουργό και να σου «συστήνουν» να μην αναφέρεσαι σε κάποιον που δεν γνωρίζεις και δεν έχεις ασχοληθεί μαζί του. Εύλογα σου δημιουργείται η εντύπωση και η πεποίθηση ότι το πρόσωπο έχει μεγάλη δύναμη και εκ της θέσεως του επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία της επιχείρησης.

Για δεύτερη φορά άκουσα το όνομα του κ. Γρηγόρη Δημητριάδη στο γραφείο του ιδιοκτήτη του Action 24 και μάλιστα μετά από εκτεταμένη συζήτηση για τις γνωστές θέσεις μου απέναντι στα ακραία μέτρα του lock down και την πολυσυζητημένη διανομή των 20 εκατομμυρίων στα κανάλια. Εκεί έμαθα ότι ο ιδιοκτήτης του Action 24 κ. Παναγιωτάκης έχει παλαιά και στενή φιλική σχέση με τον κ. Δημητριάδη. Μάλιστα ο κ. Παναγιωτάκης (γεγονός που μου προκάλεσε εντύπωση) μου ζήτησε φορτικά να του πω τη δημοσιογραφική πηγή που μου ανέφερε ότι «ο κ. Δημητριάδης είχε φιλική σχέση με τον επιχειρηματία κ. Λαυράνο». Ομολογώ ότι μέχρι σήμερα δεν έχω αντιληφθεί γιατί δέχθηκα τέτοια πίεση για μία απλή αναφορά μιας φιλικής σχέσης.

Επίσης ο κ. Παναγιωτάκης διακόπτοντας με ένα sms βιαίως το συμβόλαιο μου και προξενώντας μου σοβαρότατες επαγγελματικές και οικονομικές βλάβες, μου έστειλε ως αιτία της απομάκρυνσης μου, δύο αναπαραγωγές σχολίων μου σε άλλα site, τα οποία εστίαζαν στον τίτλο τους τον κ. Δημητριάδη. Τα έδωσα στη δημοσιότητα και ασφαλώς δεν είναι fake news. Και στις δύο περιπτώσεις του πρωτοφανούς και φασιστικού επαγγελματικού εξοστρακισμού μου, ανέφερα κατ΄ επανάληψη σε πλήθος εύλογων ερωτημάτων συναδέλφων, ότι όπως άκουγα εντός των καναλιών, αυτοί (οι εξοστρακισμοί) «συνέβησαν με οδηγίες του κ. Δημητριάδη».



Πάντα ανέφερα ότι προφανώς αυτό συνέβη εξαιτίας της κριτικής μου στον πρωθυπουργό και τις πολιτικές επιλογές του. Όπως δεν έθιξα τον κ. Δημητριάδη επί σειρά ετών έτσι και τώρα δεν θα ανέφερα το όνομα του, εάν δεν μου το έλεγαν αυτοί που «υποχρεώθηκαν» να με απομακρύνουν από τα κανάλια τους. Άλλωστε με «προειδοποιούσαν» πολύ καιρό πριν με απομακρύνουν.

Εγώ επί μισό αιώνα και πλέον δεν κάνω ποτέ fake news ούτε αναλαμβάνω «εργολαβίες». Για μένα η είδηση είναι ιερή και το σχόλιο ελεύθερο. Βασικά, όσα είπα για τους εξοστρακισμούς, γεγονός που έγινε απολύτως κατανοητό από όλους τους συναδέλφους μου, αφορούσαν τον ίδιο τον Πρωθυπουργό και όχι αυτόν που διαβίβαζε τη δυσφορία του, την οργή του και τις εντολές του. Σ’ αυτό το έργο, μεταπολιτευτικά, έχουμε γίνει πολλές φορές θεατές. Δεν είμαι άνους για να μην καταλαβαίνω ποιος με διώκει και ποιος θέλει να φιμωθώ και να μη λέω αυτά που λέω για την οικονομία ή τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Άλλος είναι ο εντολέας και άλλος είναι ο διαβιβαστής.

Από ότι κατάλαβα, η σημερινή ποιότητα Δημοκρατίας επιβάλλει πρώτα τον πολιτικό και επαγγελματικό διωγμό των δημοσιογράφων με αντίθετη άποψη και μετά τη δικαστική δίωξη τους. Ενημέρωσα τους Εισαγγελείς και όλες τις αρμόδιες Διεθνείς Ενώσεις των Δημοσιογράφων σημειώνοντας ότι «κατά τη βίαιη απομάκρυνση μου» από τα κανάλια, άκουγα, το όνομα του κ. Δημητριάδη και έτσι μου δημιουργήθηκε η πεποίθηση ότι αυτός μεταβίβαζε τις εντολές του πρωθυπουργού.

Προσέφυγα σε όλους τους Εισαγγελείς και τις Ενώσεις Δημοσιογράφων ανησυχώντας για την ασφάλεια της οικογένειας μου γιατί δεν μου έχει τύχει ποτέ στην καριέρα μου να απομακρυνθώ ταυτόχρονα από δύο κανάλια στα οποία τόσο η ραδιοφωνική εκπομπή μου όσο και η τηλεοπτική, είχαν την υψηλότερη ακροαματικότητα και τηλεθέαση στα συγκεκριμένα Μέσα. Η σύννομη και δικαιολογημένη προσφυγή μου στους αρμόδιους Εισαγγελείς έχει να κάνει με το γεγονός, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ τη θεώρησαν πρωτοφανή πολιτική δίωξη. Άλλωστε όλες αυτές οι ενέργειες εναντίον μου, που συνέβησαν τον τελευταίο καιρό, γίνονται από θέση ισχύος. Είναι αντιληπτό από όλους τους Έλληνες, ότι ένας πρωθυπουργός διώκει ένα δημοσιογράφο. Όλοι οι ακροατές μου ξέρουν και έχουν καταλάβει ότι ο Μητσοτάκης ήθελε να φιμωθεί ο Τράγκας. Πράγμα που έκανε με αλλεπάλληλες παραστάσεις, sms και διαμαρτυρίες προς τον REAL FM όταν ήμουν εκεί και αυτός στη Αξιωματική Αντιπολίτευση.

Όταν ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης μου ζήτησε να προστατέψω τη σύζυγο του από «αήθεις» δημοσιογραφικές επιθέσεις είχε προσθέσει ότι, επί πρωθυπουργίας του «θα κάνει τη διαφορά». Το βλέπουμε…

Υστερόγραφο: Πρέπει να σημειώσω ότι πριν μου επιδοθεί η εξώδικη διαμαρτυρία του κ. Δημητριάδη, την είχαν παραλάβει από το πρωθυπουργικό γραφείο και την είχαν αναρτήσει κάποια site.

crashonline.gr



Σου άρεσε το άρθρο που μόλις διάβασες;
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΤΟ FACEBOOK

Διαβάστε ακόμα 

loading...