Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

Σπαρακτικό ΒΙΝΤΕΟ!!! Γυναίκα που έκανε το εμβόλιο μιλά από το κρεβάτι νοσοκομείου: «ΦΟΒΑΜΑΙ»


Newsroom - Αν σας άρεσε το άρθρο:Κοινοποιήστε - Διαδώστε το



Δεν μετριούνται στα δάκτυλα όσα ισχυρίζεται πως έπαθε!!! Είναι αμέτρητα πλέον τα περιστατικά!!!


Μια γυναίκα που φέρεται να κινδύνευσε σοβαρά μετά από την λήψη εμβολίου λέει την ιστορία της από το κρεβάτι του νοσοκομείου.

Στο σπαρακτικό βίντεο, η γυναίκα λέει ότι φοβάται ότι θα μπορούσε να πεθάνει από πολυάριθμες επιπλοκές στην υγεία της. Έκανε το εμβόλιο Covid στις 3 Μαΐου.

Να το κάνει όλο αυτό στα ψέματα κλαίγοντας;;; Τα περιστατικά είναι ήδη αμέτρητα!!! Το βίντεο παρατίθεται δημοσιογραφικά!

Αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Ονομάζομαι Soraka Wisdas και αισθάνομαι ότι η ιστορία μου δεν πρέπει να κρατηθεί μυστική. Δεν είμαι σίγουρη αν κάνω το σωστό.

Έλαβα το εμβόλιο στις 3 Μαΐου και από τότε βιώνω σκαμπανεβάσματα.

Μόλις γίνομαι καλύτερα, χειροτερεύω… Και φοβάμαι.

Επειδή είμαι παιδί του Θεού. Αυτός έχει όλη τη δύναμη, όλη την ισχύ να με θεραπεύσει, να με σκεπάσει.

2 ώρες μετά τη λήψη του εμβολίου εμφάνισα σύνδρομο Steven Johnson. Για εκείνους που δεν γνωρίζουν βγάζεις φουσκάλες, βγάζεις εξανθήματα Είχα φουσκάλες που κρέμονταν απ’ τα αυτιά μου, στο λαιμό μου και στα όργανά μου.

Χρειάστηκε να πάω στο νοσοκομείο επειδή μια απ’ τις φουσκάλες έσπασε μέσα στο έντερό μου και προκάλεσε αιμορραγία. Μόλις αποκατέστησα την αιμορραγία στο έντερό μου, πέταξα έναν θρόμβο στο αριστερό μου νεφρό.

Έχασα το 90% της λειτουργίας του αριστερού μου νεφρού. Πρήζομαι συνεχώς το πρωί τόσο πολύ που δεν μπορώ να φορέσω παπούτσια. Δεν μπορώ να λυγίσω τα χέρια μου. Μερικές φορές το πρήξιμο κλείνει τα μάτια μου και δεν μπορώ ούτε να δω.

Αρρώστησα τόσο βαριά. Ήμουν κόκκινη στο πρόσωπο, πρησμένη. Δεν μπορούσα ν’ ανακαλέσω στη μνήμη μου κάποια απ’ όσα συνέβησαν και έπρεπε να ζητήσω απ’ τον άντρα μου να μου πει τι συνέβη καθώς έχασα τις αισθήσεις μου κάποια φορά για τρεις ημέρες.

Εκδήλωσα επιληπτική κρίση. Ήταν τέτοια η κρίση που δεν ήξερα καν το όνομα μου όταν ξύπνησα, δεν ήξερα πού ήμουν και δεν ήξερα την ημέρα ή την ώρα. Δεν αναγνώρισα την οικογένειά μου».

Δείτε την συνέχεια στο βίντεο:

el.gr


Δείτε περισσότερα εδώ

Στον paratolmosblog.blogspot.com ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας.

 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ


Διαβάστε ακόμα 



loading...