Translate this page:  English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

 Επιλέξτε και δείτε...

ΣΟΚΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ 21ΧΡΟΝΗΣ ΕΛΕΝΗΣ: «ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ» – ΤΑ ΒΙΤΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ ΤΟΥ 19ΧΡΟΝΟΥ ΑΛΒΑΝΟΥ (ΒΙΝΤΕΟ)

Translate this page   English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Μην ξεχάσετε να κοινοποιήσετε αυτό το  Άρθρο στους φίλους σας 🔻



Σοκαριστικές είναι οι αποκαλύψεις που έκανε στην απολογία του ο 19χρονος Αλβανός καθώς είπε ότι η Ελένη Τοπαλούδη, αφού την χτύπησαν τους παρακαλούσε να την πάνε στο νοσοκομείο!

Ο 19χρονος υποστηρίζει ότι ο 21χρονος Ροδίτης εκνευρίστηκε καθώς η Ελένη Τοπαλούδη δεν υπέκυψε στις σεξουαλικές ορέξεις του και την χτύπησε με ένα σίδερο στο κεφάλι. Όπως λέει ο 19χρονος Αλβανός η νεαρή τους παρακαλούσε να την πάνε στο νοσοκομείο και το ίδιο προέτρεπε και εκείνος αλλά ο 21χρονος τον πίεσε να την πετάξουν στα βράχια ζωντανή.

Τα αποσπάσματα της ομολογίας του 19χρονου Αλβανού όπως προβλήθηκαν στον ΣΚΑΪ στην εκπομπή «Μαζί σου» πραγματικά συγκλονίζουν:


«Με το θύμα είχαμε γνωριστεί το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα, συναντηθήκαμε την προηγούμενη του συμβάντος και συνευρεθήκαμε. Εκείνη τη μέρα είχαμε κανονίσει πάλι να συναντηθούμε. Η Ελένη μου είχε ζητήσει να φέρω κι έναν φίλο μου. Πράγματι, ειδοποίησα έναν φίλο μου και όλοι μαζί πήγαμε στο σπίτι του στη Λίνδο. Εκεί συνευρέθηκα και πάλι με το θύμα. Στη συνέχεια ο φίλος μου της ζήτησε να κάνει κάτι που η Ελένη δεν ήθελε. Αρνήθηκε και ο φίλος μου θύμωσε και την χτύπησε με ένα σίδερο στο κεφάλι. Η Ελένη μας παρακαλούσε να την πάμε στο νοσοκομείο. Το ίδιο προέτρεπα κι εγώ τον φίλο μου, αλλά εκείνος με πίεσε να την ξεφορτωθούμε. Μου είπε: «Πάμε να το τελειώσουμε. Πάμε να την πετάξουμε στα βράχια, όπου βρούμε». Τελικά φύγαμε οι τρεις μας με το βαν από το σπίτι και πήγαμε και την πετάξαμε, ενώ ήταν ακόμα ζωντανή, στη θάλασσα, στους Πεύκους…», φέρεται να είπε χαρακτηριστικά.

Αποκαλυπτική η πρώην σύντροφος του 19χρονου που κατηγορείται για τον φόνο της Ελένης: «Ήταν βίαιος και χωρίσαμε»

Η πρώην σύντροφος του 19χρονου που κατηγορείται περιγράφει το προφίλ του. Την ίδια ώρα μια κοπέλα καταγγέλλει πως δέχθηκε πρόταση από τον 21χρονο Ροδίτη, που ίσως την έστελνε στον θάνατο…

Τα σχόλια στα προφίλ των δύο κατηγορούμενων στα social media, έχουν πάρει “φωτιά” από σχόλια. Ανάμεσα σε αυτά, είναι και τα όσα αποκαλύπτει μία κοπέλα, για τους δύο νεαρούς που φέρονται να έχουν δολοφονήσει την φοιτήτρια στη Ρόδο.

Η ίδια αναφέρει ότι μία εβδομάδα πριν το έγκλημα, είχαν στείλει και σε εκείνη μήνυμα για να την βγάλουν βόλτα. Εκείνη όμως αρνήθηκε και μάλιστα, μετά τη δολοφονία της κοπέλας έχει δώσει τη σχετική συνομιλία στην Αστυνομία. Ένα 24ωρο μετά την ανάρτηση που έκανε στο facebook, μίλησε στην εκπομπή “Μαζί σου” με την Τατιάνα Στεφανίδου στον ΣΚΑΪ.

«Πιστεύω πως είχα τον Θεό μαζί μου» λέει μεταξύ άλλων η κοπέλα που περιγράφει τα όσα έζησε. «Όταν έμαθα πως πέθανε η φοιτήτρια, σκέφτηκα πως θα μπορούσα να ήμουν στη θέση της».


Η ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΟΥ 19ΧΡΟΝΟΥ

Ανάμεσα στις μαρτυρίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τους δύο νεαρούς που κατηγορούνται για τη δολοφονία της 21χρονης φοιτήτριας στη Ρόδο, ανατριχίλα προκαλεί αυτή της πρώην συντρόφου του 19χρονου.


Η ίδια δήλωσε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, ότι ο 19χρονος Αλβανός υπήρξε βίαιος μαζί της ενώ την υποχρέωνε να υποκίπτει στις σεξουαλικές του ορέξεις. Παράλληλα, δήλωσε πως το τελευταίο διάστημα δεχόταν τηλεφωνήματα και από τον 21χρονο Έλληνα με το τελευταίο να έγινε στις 24 Νοεμβρίου.

«Τον είχα γνωρίσει από τα 14 μου. Στην αρχή ήταν πολύ καλός μαζί μου κι εγώ ήμουν πολύ ερωτευμένη κι έτσι υπέκιπτα στις σεξουαλικές του ορέξεις. Όμως ήθελε πάντα να γίνεται το δικό του.

Ήταν καλός πριν την σεξουαλική επαφή και μετά από αυτό γινόταν βίαιος. Όταν χωρίσαμε δεν με άφηνε ήσυχη. Με κυνηγούσε.

Πριν μερικούς μήνες είχα μιλήσει και με τον Έλληνα αλλά δεν ήθελα να βρεθώ μαζί του. Με πήρε τηλέφωνο και μετά έψαξα στο facebook για να δω ποιος είναι. Πάντα με έπαιρνε τηλέφωνο και πάντα επέμενε να συναντηθούμε σε συγκεκριμένο σημείο για να γνωριστούμε. 24 Νοεμβρίου ήταν το τελευταίο τηλεφώνημα. Δυστυχώς κατάλαβα ότι ίσως κι εγώ ήμουν ένα επόμενο θύμα τους».


makeleio.gr




ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ - ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.


Στον paratolmosblog.blogspot.com/ ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας.


Μην ξεχάσετε να κοινοποιήσετε αυτό το  Άρθρο στους φίλους σας 🔻